Wtrysk metanolu/wody

ODPOWIEDZ
pudel_hc
Posty: 157
Rejestracja: 09 sie 2015, 12:28
Auto: Mazda 3 MPS 2007 czerwona
Kontakt:

Wtrysk metanolu/wody

Post autor: pudel_hc » 19 paź 2018, 14:33

Witam. Zastanawiam się nad instalacją wtrysku metanolu/wody. W Angli trochę osób to ma i sobie chwalą. Czy ktoś z forum ma takie coś? Może ktoś coś więcej wie na ten temat? Jakie plusy i minusy? Jaki to ma wpływ na silnik/trwałość?
Zakuty silnik(tłoki CP, korby Manley, śruby ARP),Turbo Hybrid Perun stage2, FMIC SSG, Downpipe CorkSport, Midpipe HighFlow Cat SSG, Catback Exhaust CorkSport, Tru-3.0 Wide Path Intake JBR, Sprzęgło ACT Street/Prolite flywheel, HPFP CorkSport, GFB BOV, RMM c-pe 75A, Stabilizator przód/tył Whiteline 27mm, Eibach Pro-Street-S, Shifter Bushings, Short shift plate, Tarcze DBA T2 /klocki Galfer/przewody w oplocie, EGR, balance shaft i klapy z kolektora usunięte, ECU mod PromotoR(402KM; 544Nm),1xZZB
drozdo
Posty: 102
Rejestracja: 17 kwie 2014, 20:12
Auto: 6MPS
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Wtrysk metanolu/wody

Post autor: drozdo » 19 paź 2018, 22:38

Ja rozważałem ale w daily to ciężko mi to uzasadnić: stopień skomplikowania=awaryjność rośnie, zwłaszcza w układach na dyszach (a nie wtryskach), ecu nie ogarnia zmiany programu na z/bez alkoholu w locie więc musisz pilnować stanu obu zbiorników, przechowywanie/zakup/mieszanie z wodą metanolu nie brzmi za ciekawie/bezpiecznie (od metanolu można oślepnąć), przewody/zbiornik z alkoholem masz albo pod maską albo w kabinie/bagażniku więc oba przypadki potencjalnie bardzo niebezpieczne w przypadku problemów z instalcją/wypadku. Podejrzewam że o przeglądzie w ogóle możesz zapomnieć. Ja zrezygnowałem ale może ktoś ma inne doświadczenia/opinie :)
torek
Posty: 1298
Rejestracja: 08 mar 2015, 18:33
Auto: Speed6
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Re: Wtrysk metanolu/wody

Post autor: torek » 26 paź 2019, 08:31

Taxis pisze:
25 paź 2019, 07:50
Nie polecam, szybko zniszczysz wszystkie pierścienie, zawory i inne gniazda.
A to dlaczego? Przeciez dodajac metanol obnizasz temp spalania.
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. 430HP, 597Nm
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość