Wysoki KR przy niskich RPM

Awatar użytkownika
hondaj
Posty: 129
Rejestracja: 19 wrz 2014, 19:41
Auto: Mazda 3 MPS BL 2012
Mazda 3 MPS BK 2007 /RiP/
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wysoki KR przy niskich RPM

Post autor: hondaj » 17 sty 2020, 13:55

Można jakoś sprawdzić niesprawność wtrysków we własnym zakresie czy trzeba wyciągać listwę? Świece podobnie upalone z lekkim plusem nagaru właśnie na czwartym cylindrze (kurczę jest tutaj możliwość dodawania zdjęć bo jakoś po aktualizacji forum chyba zniknęło??). Dzisiaj przed wyjazdem podlałem mu trochę paliwa w mapie (10.7 na 10.5) i stuk wyraźnie zmalał.

Właśnie na dzień dzisiejszy zależy mi żeby nie zrobić dziury w bloku, będę go mógł najwcześniej odstawić na generalnkę na wiosnę jak nie po wakacjach, do tego czasu musi wytrzymać :-)

A i jeszcze kompresja przy poprzednim pomiarze 13,13,13,13 a teraz 13.5 13.5 13.5 13.5 to samo urządzenie ta sama metoda pomiaru, tylko temperatury powietrza niższe (nagar?)
deejay89
Posty: 369
Rejestracja: 14 gru 2015, 21:52
Auto: EVO
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Wysoki KR przy niskich RPM

Post autor: deejay89 » 19 sty 2020, 21:07

13? jak nowy silnik ma okolice 12-12,5 heh, rozrząd sprawdź
torek
Posty: 1298
Rejestracja: 08 mar 2015, 18:33
Auto: Speed6
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Re: Wysoki KR przy niskich RPM

Post autor: torek » 20 sty 2020, 11:29

yyy no coś w chuj wysoko..hehe
Jedyna opcja to ściągnięcie kolektora ssącego i wyjęcie ich z listwy.
inaczej nie da rady.
a w jakim zakresie zmieniłeś afr na 10.5?
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. 430HP, 597Nm
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość