3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

misiekwaw
Posty: 2783
Rejestracja: 17 sty 2011, 23:23
Auto: R1250R + s197 V8
Lokalizacja: Azjatycki brzeg Wisły
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: misiekwaw » 10 lip 2013, 12:46

Musi być proporcjonalny bo moc to moment * obroty / 9549,3

http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html

Natomiast zakładam, że w Twoim pytaniu może chodzić o to czy jakieś przeróbki mogą powodować większy przyrost Nm niż mocy i odpowiedź brzmi tak, ale tylko i wyłącznie jeżeli przeróbka wpłynie na przyrost tylko na niskich obrotach. Wtedy moc w górnym zakresie a zatem moc maksymalna nie przyrośnie, ale w zakresie w którym wzrósł moment obrotowy moc przyrośnie proporcjonalnie do tego jak wzrósł moment.
https://disi-tune.pl/
Burdoror
Posty: 2271
Rejestracja: 18 sty 2011, 15:12
Auto: 3 BK MPS
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: Burdoror » 10 lip 2013, 12:48

Muczos graczas!
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune
Awatar użytkownika
emilioestewez
Posty: 2007
Rejestracja: 17 sty 2011, 20:05
Auto: był Speed3'08
Lokalizacja: Łorsoł
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: emilioestewez » 11 lut 2014, 18:07

Szewc bez butów chodzi - znaczy się dalej będę spamować w swoim wątku z wykresami bo do tej pory nie mam wątku w Nasze auta <zeby>
Zaczynam przygotowania do wiosny. Pierwsza partia gratów już jest <peace>
ACT_itd.jpg
emilio
dewlinski
Posty: 264
Rejestracja: 01 paź 2013, 13:33
Auto: VAZ-2107
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: dewlinski » 11 lut 2014, 22:51

Naaaaaaaaajs! Wahacze już do wymiany, czy na zapas?
powdered by DISI-tune
Awatar użytkownika
emilioestewez
Posty: 2007
Rejestracja: 17 sty 2011, 20:05
Auto: był Speed3'08
Lokalizacja: Łorsoł
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: emilioestewez » 12 lut 2014, 00:15

dewlinski pisze:Naaaaaaaaajs! Wahacze już do wymiany, czy na zapas?
Mam 54 tyś przelotu i po ostatnim przeglądzie fury wyszło że mam lekki luz na prawym wzdłużnym tylnym.
A że nie lubię niewiadomych to kupiłem z górką wszystko co się dało. Ale ja już mam seryjnie takie przekoszenie że wymieniam wszystko na nowe mimo że 99% działa <glupek2> <lol>
emilio
dewlinski
Posty: 264
Rejestracja: 01 paź 2013, 13:33
Auto: VAZ-2107
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: dewlinski » 12 lut 2014, 06:52

Wygląda na to, że cierpię na podobne schorzenie :D
powdered by DISI-tune
misiekwaw
Posty: 2783
Rejestracja: 17 sty 2011, 23:23
Auto: R1250R + s197 V8
Lokalizacja: Azjatycki brzeg Wisły
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: misiekwaw » 12 lut 2014, 09:12

psychole <zlosnik>

Emil załóż wreszcie wątek o tej padace a nie śmiecisz <oczy> przykład powinien iść z góry :P
https://disi-tune.pl/
Awatar użytkownika
emilioestewez
Posty: 2007
Rejestracja: 17 sty 2011, 20:05
Auto: był Speed3'08
Lokalizacja: Łorsoł
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: emilioestewez » 12 lut 2014, 09:35

dewlinski pisze:Wygląda na to, że cierpię na podobne schorzenie :D
Czyli też jesteś wymianoholikiem <diabełek>
emilio
Burdoror
Posty: 2271
Rejestracja: 18 sty 2011, 15:12
Auto: 3 BK MPS
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: Burdoror » 12 lut 2014, 16:24

A mnie na powaznie zaczelo napierdzielac w prawym przednim kolanie. Co nierownosc, to LUBUDU, LUBUDU!
Czas sie wziasc za wymine zawiechy,
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune
Awatar użytkownika
xRafalx
Posty: 170
Rejestracja: 28 gru 2015, 16:02
Auto: MazdaSpeed 3 BK '08 BLACK
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 3 MPS BK 342KM 442NM (moc i niuton do korekty)

Post autor: xRafalx » 15 maja 2018, 08:40

Będę kontynuował wątek bo nie ma sensu nowego zakładać. Modów z mocą pewnie już nie będzie, ale kreski bardzo ładne :)
Obrazek
COBB AccessPort, FMIC COBB/Treadestone, SRI COBB/CAB Corksport, BS Grimmspeed, BPV Forge, HPFP internals KMD, AWR Engine Mount (d77), ACT Clutch 6 Puck Sprung/Streetlite Flywheel, Exhaust SSG 3", DP 3" Ultimate Racing, EGR Block Off Kit, Turbo Banjo Bolt, JBR Thermal Throttle Body Gasket & Coolant Bypass Kit, TWM Shifter Base Bushings, OilTemp Gauge, 7" NaviSystem, MaxtonDesign Splliter, BILSTEIN B12 Pro-Kit, 8x18" OZ Ultraleggera, Michelin Pilot Super Sport 225/45/ZR18
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość