3 MPS seria 260KM 397Nm

ODPOWIEDZ
piterus87
Posty: 792
Rejestracja: 24 lut 2015, 22:28
Auto: 3 MPS BK Black
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: piterus87 » 09 kwie 2015, 12:14

Prośba o ocenę wykresu. Za 2 dni kupuję tego MPSa, i przed zakupem zrobiłem pomiar na hamowni. Jak myślicie? Chyba nienajgorzej jak na serię co?

Obrazek
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
Feat
Posty: 578
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:09
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: Feat » 09 kwie 2015, 12:32

Dokładność hamowni vtech można porównać do wróżenia z fusów. Miałem kiedyś do czynienia z takową i pokazywała cuda na kiju. Ten wykres też nie wygląda na wiarygodny, auto do 6000 rpm trzyma moc, gdzie w seryjnym programie przy 5500 rpm zaczyna zamykać się przepustnica.
piterus87
Posty: 792
Rejestracja: 24 lut 2015, 22:28
Auto: 3 MPS BK Black
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: piterus87 » 09 kwie 2015, 12:51

Niestety V-TECH to jedyna hamownia w Olsztynie dlatego chcąc nie chcąc byłem zdany tylko na ich usługi. Jakiś czas temu hamowałem u nich swoją 150-konną "trójkę" i pomiar wyszedł dość wiarygodny tak więc nie wiem co o tym sądzić :| Pomiar w jednym i drugim przypadku wykonywany był dwukrotnie.
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
misiekwaw
Posty: 2783
Rejestracja: 17 sty 2011, 23:23
Auto: R1250R + s197 V8
Lokalizacja: Azjatycki brzeg Wisły
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: misiekwaw » 09 kwie 2015, 13:11

niestety zgadzam sie z Featem odnosnie hamowni v-techu i parametrów na wykresie. Jakie były warunki przy pomiarze? Jaka temperatura na hali? Jak duże wiatraki, jak długo chłodzili przed pomiarem?
https://disi-tune.pl/
Feat
Posty: 578
Rejestracja: 18 sty 2011, 20:09
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: Feat » 09 kwie 2015, 13:19

Pomiar turbo i n/a to zupełnie inna bajka, przy tym drugim masz o wiele mniej czynników, które wpływają na ostateczny kształt wykresu. Jak dla mnie na podstawie tego pomiaru można wywnioskować jedynie to, że auto najprawdopodobniej jest zdrowe, kreska momentu jak na serię wygląda ok, przebieg mocy też. Wartościami bym się nie kierował.
piterus87
Posty: 792
Rejestracja: 24 lut 2015, 22:28
Auto: 3 MPS BK Black
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: piterus87 » 09 kwie 2015, 13:45

misiekwaw temperaturę otoczenia i ciśnienie masz podane. Przed autem był jeden duży nadmuch. Nie wiem jaki był jego ciąg. Pomiędzy pomiarami turbina była chłodzona co najmniej minutę. Co do momentu to moje subiektywne odczucia podczas jazdy mniej więcej pokrywają się z tym co jest na wykresie czyli to, że auto dostaje kopa mniej więcej przy tych 3200- 3300 obr/min. Z wykresów innych użytkowników wynika, że najwyższy moment osiągany jest mniej więcej przy 3000 tys. Dlatego nie wiem skąd wynika to przesunięcie w górę w tym przypadku. Szkoda, że w pobliżu nie mam żadnej alternatywy co do hamowni. Chyba będę musiał wybrać się do Trójmiasta lub do Stolicy....
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
misiekwaw
Posty: 2783
Rejestracja: 17 sty 2011, 23:23
Auto: R1250R + s197 V8
Lokalizacja: Azjatycki brzeg Wisły
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: misiekwaw » 09 kwie 2015, 13:52

piterus87 pisze:misiekwaw temperaturę otoczenia i ciśnienie masz podane. Przed autem był jeden duży nadmuch. Nie wiem jaki był jego ciąg. Pomiędzy pomiarami turbina była chłodzona co najmniej minutę. Co do momentu to moje subiektywne odczucia podczas jazdy mniej więcej pokrywają się z tym co jest na wykresie czyli to, że auto dostaje kopa mniej więcej przy tych 3200- 3300 obr/min. Z wykresów innych użytkowników wynika, że najwyższy moment osiągany jest mniej więcej przy 3000 tys. Dlatego nie wiem skąd wynika to przesunięcie w górę w tym przypadku. Szkoda, że w pobliżu nie mam żadnej alternatywy co do hamowni. Chyba będę musiał wybrać się do Trójmiasta lub do Stolicy....
No mam, co slepemu po oczach <glupek2> Auta osiagaja moment jak piszesz, dół się zgadza, nie wiem skad taka dobra góra.
https://disi-tune.pl/
piterus87
Posty: 792
Rejestracja: 24 lut 2015, 22:28
Auto: 3 MPS BK Black
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: piterus87 » 09 kwie 2015, 14:09

No właśnie też się zastanawiam skąd taka dobra góra. Sprzedawca nie jest w stanie mi powiedzieć czy w przeszłości było coś grzebane w aucie bo ściągnął je niedawno i wymienił tylko rozrząd z kołem zmiennych faz... Jeżeli nic się nie zmieni to w sobotę dopinam transakcję i wtedy pomyślę nad inną hamownią :)
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
M_E
Posty: 396
Rejestracja: 06 sty 2012, 10:08
Auto: Toyota corolla/GSXR1000
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Re: 3 MPS seria 260KM 397Nm

Post autor: M_E » 09 kwie 2015, 14:31

Byłem w olsztynie w v tech. Mało wiarygodne są ich pomiary. Z resztą większość z hwm to potwierdzi.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość