3 MPS BK seryjny - 251KM 381Nm

ODPOWIEDZ
Salamander
Posty: 289
Rejestracja: 11 sty 2015, 03:45
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

3 MPS BK seryjny - 251KM 381Nm

Post autor: Salamander » 14 maja 2015, 18:04

MODEL AUTA: 3 BK MPS 2007
RODZAJ SILNIKA: 2.3T
MODYFIKACJE: brak
RODZAJ HAMOWNI: V-Tech... / GCS Tuning
TUNER: -
MAZDA3MPS.jpg
Co sądzicie o tym wyniku/kreskach <co?>
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/
COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/Manley H-Beam rods/COBB RMM/
CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/
Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/
Dunlop Sport Maxx RT2
piterus87
Posty: 792
Rejestracja: 24 lut 2015, 22:28
Auto: 3 MPS BK Black
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: 3 MPS BK seryjny - 251KM 381Nm

Post autor: piterus87 » 15 maja 2015, 09:35

Robili Ci tylko jeden test? Ja jak hamowałem auto w V-TECHu w Olsztynie to robili dwa testy dla porównania. Drugi zawsze wychodził nieco lepiej bo silnik był dobrze rozgrzany. Ale jak na serię to i tak wydaje mi się, że jest <spoko>
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
Salamander
Posty: 289
Rejestracja: 11 sty 2015, 03:45
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 3 MPS BK seryjny - 251KM 381Nm

Post autor: Salamander » 15 maja 2015, 09:59

Robił chyba 3 podejścia i przy każdym zmieniał coś w programie. Moment katalogowy ale zastanawia mnie skąd ta różnica w mocy <co?> Wieczorem sprawdzę ten wykres wg wzoru :D jak na laborkach z silników spalinowych :P
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/
COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/Manley H-Beam rods/COBB RMM/
CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/
Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/
Dunlop Sport Maxx RT2
piterus87
Posty: 792
Rejestracja: 24 lut 2015, 22:28
Auto: 3 MPS BK Black
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: 3 MPS BK seryjny - 251KM 381Nm

Post autor: piterus87 » 15 maja 2015, 12:56

9 czy 10 KM to żadna różnica. Wystarczy, że masz delikatnie zabrudzony filtr powietrza i już moc może być niższa
ECU Mod Stage 3 by DISITune , SRI CorkSport Stage 2, HAWK HPS, Zimmermann Sport, Bilstein B6 przód, Bilstein B8 tył, NGK LTR7IX-11, TMIC StreetUnit, Autotech internals, Turbo hybryda by Perun, Turbosmart BPV, 325KM 471Nm
Salamander
Posty: 289
Rejestracja: 11 sty 2015, 03:45
Auto: Mazda 3 MPS
RED BK
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 3 MPS BK seryjny - 251KM 381Nm

Post autor: Salamander » 15 maja 2015, 16:48

Podejrzewam że chłodzenie intercoolera miało na to wpływ. Nie zwróciłem uwagi gdzie dmuchał podczas testów ale po wszystkim okazało się że nie wiedział że jest on na silniku <glupek2>
Mazda 3 MPS BK [RED]
torque steer by FREEKTUNE [335KM 481Nm]
COBB AP V3/COBB SF Intake + AIRbox/GFB TMS/COBB TIH/CorkSport Turbo/COBB FMIC V2kit/Treadstone IC TR24/
COBB SS 3" DP/Autotech internals/COBB 3-port EBCS/MAP Bosch 3bar/Manley H-Beam rods/COBB RMM/
CP-E xFlex 75duro PMM/ACT HD Clutch Kit 6 Puck Sprung + Streetlite Flywheel/DM EGR Delete Kit/JBR OCC/
Turboworks OCC/JBR bushings/COBB knob/BILSTEIN B12 Pro-Kit/HAWK HPS 5.0/Sparco Assetto Gara 18x8ET45/
Dunlop Sport Maxx RT2
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość