Scroll Products

fazer72
Posty: 699
Rejestracja: 19 sty 2011, 09:49
Auto: Golf GTI :D
Kontakt:

Scroll Products

Post autor: fazer72 » 16 maja 2013, 08:48

Wymieniałem turbinkę. W skrócie - kupić turbinę i wymienić gdzie indziej.
Co do jakości turbiny się nie wypowiem bo dopiero zacząłem jeździć, ale jest rok gwarancji.
Co do jakości serwisu - omijać szerokim łukiem. Panowie korzystają z usług zaprzyjaźnionego serwisu Fiata 2 pawilony dalej. Jakie auto, taki serwis. Nożesz kurwa, nie wiedziałem, że takie paparuchy jeszcze istnieją !
Odbieram auto (po 3 dniach !!), a tu mię się czek świeci. No to Bartek z reklamacją wędruje. Koleś od turbo, że oczywiście, że komputer podepniemy itd.. Podpięli kompa i wywaliło P2088. Przyszedł "macher", który wymieniał turbinę i w żywe oczy mi napierdala, że ten czek to już był jak on autem na warstat wjeżdżał. Mówię kolesiowi, że przecież niesprawnym autem bym nie przyjechał na wymianę turbiny, która działa, tylko troszkę niedomaga. Wkurwił mnie dodatkowo jak zobaczyłem, że osłonę intercoolera zamontowali jakimiś śrubkami znalezionymi na podłodze (oryginały oczywiście pogubili ... chuje). Podejście do klienta na zasadzie - JA jestem PANEM MECHANIKEM i to JA wiem co mówię, a ty jesteś małym chujkiem, który zna się co najwyżej na gumie do żucia. Powiedziałem, że nie odbieram auta w takim stanie, silnik napierdala jak by miał wypaść, wolnych obrotów brak (znaczy są, ale BARDZO wolne). No to dawaj sprawdzać wtyczki i połączenia. Ja oczywiście mam zawieźć starych na lotnisko za godzinkę, a oni za zdejmowanie intercoolera się biorą. Zostawiłem auto, w taksę i do starych. Dzwonią do mnie po 15, że nie udało się zlikwidować czeka, ale żebym przyjechał i się przejechał. No to się przejechałem z tym czekiem .... tragedia. Auto nie jedzie, turbo prycha, no chujnia. A to może ma pan jakiś zaprzyjaźniony warsztat i jeśli to sprawa związana z wymianą turbiny to my pokryjemy koszta, ale wie pan, czasem coś się potrafi po prostu zepsuć ot tak ..... zabrałem auto. W domu wujek Google i fora amerykańskie co to za błąd. Wyszło, że błąd czujnika OCV (taki dynks obok korka wlewu oleju), że słabe przewodzenie, może styki.... Rano, wyposażony w narzędzia, papier ścierny, szpraje itd. przybywam na parking do starych gdzie zostawiłem padakę. Otwieram maskę i całe szczęście, że akurat zbierała się wycieczka szkolna przed autokarem, bo by mnie te chuje z serwisu Fiata usłyszeli 6 km dalej. Skurwenson nie podpiął czujnika (którego wcale nie musiał rozpinać) jak założył intercooler !! Podpiąłem wtyczkę, czek zniknął, auto zapierdala (na razie, może czegoś nie dokręcił).
I jak w tym kraju ma być normalnie ?
Burdoror
Posty: 2271
Rejestracja: 18 sty 2011, 15:12
Auto: 3 BK MPS
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: Burdoror » 16 maja 2013, 09:00

W kazdym kraju jest to samo :( przerobilem 3 i wszedzie ten sam szajs. W Czechach nie podokrecali silikonow i puscili mnie z nieszczelnosciami chyba na kazdym laczniku, w Niemczech tak zalozyli opony i wywazyli kola, ze SSG musialo od nowa zakladac gumy.
Panie, wszedzie jest tak samo :(
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune
Awatar użytkownika
emilioestewez
Posty: 2003
Rejestracja: 17 sty 2011, 20:05
Auto: był Speed3'08
Lokalizacja: Łorsoł
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: emilioestewez » 16 maja 2013, 09:41

Żenada. Ale tak za każdym razem stać nad łbem i patrzeć na łapska ?! Cyce opadają :|
emilio
Burdoror
Posty: 2271
Rejestracja: 18 sty 2011, 15:12
Auto: 3 BK MPS
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: Burdoror » 16 maja 2013, 10:15

Za kazdym :(
FMIC Precision, SSG 3" DP, SSG 3" CBE, Autotech HPFP internals, ACT Street , skrzynia z MPS BL, Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, CPE TIP, Bilstein B14, Tylna lapa TRZ Dog Bone, Stabilizator James Barone Racing, Przewody Hamulcowe HEL, Rota G-force, DBA T3, Ferrodo DS2500, Hawk HPS, strojenie DisiTune
glowix
Posty: 1147
Rejestracja: 18 sty 2011, 15:20
Auto: Mazda 3 MPS BL
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: glowix » 16 maja 2013, 16:22

True.
Głowix
daniel
Posty: 4
Rejestracja: 21 kwie 2015, 21:05
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: daniel » 21 kwie 2015, 21:11

złodzieje i oszuści taka to jest firma ,przewalili mnie na 2,5koła ,spieprzyli regenerację ,gwarancji nie uznali i jestem w czarnej D. Nigdy więcej do takiej firmy ,szczerze odradzam.
Awatar użytkownika
emilioestewez
Posty: 2003
Rejestracja: 17 sty 2011, 20:05
Auto: był Speed3'08
Lokalizacja: Łorsoł
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: emilioestewez » 21 kwie 2015, 21:37

daniel pisze:złodzieje i oszuści taka to jest firma ,przewalili mnie na 2,5koła ,spieprzyli regenerację ,gwarancji nie uznali i jestem w czarnej D. Nigdy więcej do takiej firmy ,szczerze odradzam.
Opisz dokładnie akcję. Czym więcej wszyscy będą wiedzieli tym lepiej.
emilio
daniel
Posty: 4
Rejestracja: 21 kwie 2015, 21:05
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: daniel » 23 kwie 2015, 01:03

po regeneracji w scroll product która kosztowała razem z przejrzeniem całego systemu 2,5 tyś ,po zrobieniu ok 2 tyś pojechałem w trasę w trakcie której zaświecił mi się kontrolka oleju, sprawdzam bagnet pusty więc na biegu uzupełniłem i wróciwszy zacząłem ogarniać temat u mechaników oraz czytając w necie, wniosek jeden żle zregenerowane turbo ale mam przecież gwarancje , więc pojechałem do warsztatu i tutaj zaczęły się schody, gwarancja nic nie obejmuje, patałachy z warsztatu wymyślali niestworzone rzeczy a to intercooler , a to czujniki złe .Wszystko żeby oddalić winę od siebie, oczywiście oni rozbierali i składali turbine więc nie jestem w stanie im udowodnić. Pare osób ,mechaników przestrzegało mnie przed tym że by nie dać sobie wmówić to nie ich wina itd. Jestem tak zły i zawiedziony że nie mogę nawet dokładnie wszystkiego opisać. A takie mieli opinie, chyba sami sobie pisali, moja wina że nie przeczytałem tej ich gwarancji przed zostawieniem samochodu na tę regenerację turbiny,prawde powiedziawszy ten szczyl szefuńcio tej ,,firmy,, to po ryju powinien dostać ,ale ruszysz gówno to będzie śmierdzieć .
Awatar użytkownika
emilioestewez
Posty: 2003
Rejestracja: 17 sty 2011, 20:05
Auto: był Speed3'08
Lokalizacja: Łorsoł
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: emilioestewez » 23 kwie 2015, 07:36

Te opinie wyskakują dosyć wysoko na googlach. Na pohybel patałachom <lomot>
emilio
torek
Posty: 1335
Rejestracja: 08 mar 2015, 18:33
Auto: Speed6
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Re: Scroll Products

Post autor: torek » 23 kwie 2015, 08:31

szoks.. <wow>
chciałem tam oddać turbo na upgrade...
mój znajomy oddawał tam dwa miesiące temu turbo z Focusa 2.0 tdci (ale samą turbinę bo wyciągnął ją sam), dwa dni i zrobili. puki co jeździ bez zarzutu.. no ale widzę, że tutaj same słabe przypadki są <nie>
Engine made by Dziak Motorsport, Wiseco pistons, Manley rods, GTX2871R, BOV Properfect, WG Tial, King bearings, JBR3' Intake, 3b Map, Autotech, 3,25'DP, 3' exaust, Cobb AccessPort, Turbotimer, FMIC 600x300, Damond egr delete kit, Damond oil Catch can stage 3, CPE injector seals, ACT 6 Puck Clutch Kit with Prolite Flywheel, H&R Monotube, Strojenie Disi Tune. 430HP, 597Nm
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość